16.06.2010

Dor de lene

Am momente cand mi-e dor de lene, mi-e dor sa am chef sa stau cu pula sus la lumina becului si sa numar gandurile in care vreau sa fut pustoaice. Mi-e dor de senzatia de inutilitate in care nu ma doare de nimic, cand totul lucreaza pentru mine si eu doar frec gandurile aiurea.
Azi, ca oricare alta zi, m-am spetit cu futerea ideilor. Mi-am stors toata seva sa creez creatia. Pe scurt, am baxat ca migu. Rezultate? Un moment de liniste cu un Tuborg la un cacat de meci. Brazilia a fost slaba.
In alta ordine de ideei, sa va fut sotiile dragi si pline de dorinte mari la bani putini. Cum pula mea vrei tu sa ai totul la un sfert de pret. Cum ar fi sa-l ai pe brad pitt si tu sa arati ca moartea-n vacanta? Cu ar fi sa te stradui sa ramai insarcinata, cand tu doar inghiti. In concluzie, doamna draga, dute-n mata ca doar acolo poti avea tot.
Am ajuns la punctul in care nu mai vreau sa ma opresc, vreau sa fac totul, sa am o ocupatie non stop. Somnul e un mic dusman, simpla odihna e o povara. Frana nu mai exista, dorinta de frana nu mai exista. Partea ironica este ca nu am nici un motiv sa muncesc. Nu merg la curve, nu scot curvele in oras, cheltui destul de putin cu domnisoarele ( poate dasta sug prost ), nu folosesc cosmetice ala pizde masculine, nu beau mult alcol dar fumez de rup cu fiecare ocazie. Asa ca de ce dracu trag sa fac mai multi bani decat am nevoie? Existenta de cacat mi-o pot asigura cu mult mai putin.
In alta ordine de idei, sa ma fut pe ele de cuvinte potrivite. Tot timpul cand o dai in bara intr-o conversatie, cineva iti spune ca nu ai ales cuvintele potrivite. Ori ai fost prea incisiv, ori prea direct, ori prea molau, ori batut in cap. Propun infiintarea de conversatii corecte pentru orice situatie. Exemplu: vrei sa futi o pizda, dai search pe google si gasesti cuvintele potrivite. Pizda vrea sa fie fututa si face la fel. Final, da-o pula mea de conversatie si hai sa ne futem. Nu corect, dai la buci la o curva de pe google, posibil la o stana de piatra, pentru ca nu ai ajuns sa afli cum ii place sa o linga, dupa cate incercari se fute-n cur, etc, lucruri esentiale pentru un orgasm reusit.  Mai corect ar fi: - vrei sa ne futem?  -da. Ok, atunci sa vorbim doar de futut si sa ne bagam pula in discutiile elevate despre timp si rolul messengerului in educatia sexuala a pitzipoacelor.
Fara sens larg. Tot mi-e dor de lene.
Ieri am cerut o pizda, azi va cer bani sa-mi regasesc lenea Daca aveti in plus vre-o 10 lei va rog sa-mi donati si mie, chiar am nevoie de ajutorul vostru in cautara mea. Sa stiti ca daca donati nu va iau de prosti, dar sunteti.
P.S. Daca stiti vre-o pizda frumoasa, perversa, nimfomata, plina de bani, darnica, harnica, grijulie va rog sa-mi dati numarul ei. Vreau sa cunosc perfectiunea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu