24.07.2010

Despre amanunte

Am trecut peste cateva momente grele, am inteles ca multe lucruri sunt gresite. Am privit diavolul in ochii cand imi cerea sa nu uit ca nu trebuie sa ma supun. Trebuie sa fiu liber sa aleg pe ce drum sa merg. Bine, exceptand momentele cand sunt beat mort. Acum ma imbat doar din privirea ta, iti storc dorinta si-mi cresc egoul masculin.
Am inteles ca sufletul este un poponar, vrea sa fie futut cu fiecare ocazie si cu toate ca-l doare ca dracu, el vrea si mai multa pula. Da fraiere, cu toate ca tu futi pizde, sufletul tau se fute in cur, si cum amandoi utilizati acelasi corp, evident aveti si acelasi cur. Asta e unu din momentele cand nu cred in suflet, dar il simnt. Cred ca dasta poponari sunt mai sufletisti. Dasta toate pizdele masculine sunt implicate in toate actele de caritate de pe fata pamantului. " Minunate sunt caile domnului" In special cele futabile.
Amanuntele sunt cele care imi distrug visele. Eu privesc totul ca un intreg, amanuntele le descopar pe parcurs, le descopar daca imi ies in fata, daca conteaza, daca nu, raman cu intregul. Amanuntele nu mi-au spus niciodata cat de important este sa le descopar pe toate. Niciodata nu mi-au creat senzatica ca ar conta fiecare amanunt. Dar se pare ca asta e motivul pentru care mi-am futut cateva vise. Macar am ramas cu orgasmul amar. Niciodata nu m-am inteles ( fraza asta ma face mai cool).
Fiecare pizda cere o pula, fiecare pula cere o pizda. Asta suna normal
Fiecare pizda cere o pula, vibrator, limba, deget, castravete mai multe puli in acelasi timp, etc. (foarte normal)
Fiecare pizda primeste o pula, 2 puli, 3 puli, n puli e alegerea ei. ( foarte normal- se numeste curva daca nu stie cand sa se opreasca) Ce bine ca sunt barbat, pot bombarda cate pizde vreau........restu se numeste fidelitate.
Viziunile unei zile petrecute langa pizda ta sunt distruse de curiozitatea ta si uite asa ajungi la textul de mai jos.


1: ce nu-nteleg;de unde v-au gasit frate??
2: noi le-am cautat
2: si mai eram si mandri ca le gasisem
2: futeam pizdele potrivite
1: da, dar ele cautau mai multe puli potrivite
Acest blog este un pamflet si trebuie tratat ca atare,
adica lins si bagat adanc in gat pana iese seva.Spor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu