18.11.2010

ala bala

Specie de femele cu aere de superioaritate. "Noi facuram mai multa scoala decat tu laba in adolescenta" "Eu estem culta si stiam si toate luni anului, dar acum le mai incurc :P" "Eu cautam ceva special, nu U :D" " Eu vb despre orice interesant, dar sa fie din cancan sau libertatea :P , ca nu tin cu politica, daca intelegi ce vreau sa spun. Intelegi nu? Eu asa sunt :)"
Dobitocu care a inventat femeia sa o ia si sa faca bors cu ea ca eu m-am saturat de aceasta specie total inutila omeniri. "Noi avem daru creatiei". Da, creatiei de probleme si cacaturi fara nici un rost clar si doar bun de barfit.

7 comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. ehhh rahat ...mitocan ce esti tu te auzi cum mama naibii reiese ca barbatii ar avea darul creatiei...pishat ... deja m-am lamurit cu tine nu esti decat un om bun de nimik care nu are altcv mai bun de facut decat sa stea si sa palavrageasca aiurea ... si in primul rand tu te-ai gandit ca daca nu ar fi existat femeile voi barbatii ati fi fost un nul mareee ...0 barat credca nici sa mai umflati baloane nu ati fi stiut atunci ar fi trebuit sa insulti specia din care faci tu parte fiinca nu te-a satisfacut pe deplin ... oricum iti au un sfat si sper sa tii cont de el din secunda asta ...sooo SINUCIDETE

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt sigur ca esti urata cu spume si nici un barbat nu-ti arata pula. De aia si blogul ala cu sfaturi de infrumusetare.
    Va-ti o favoare si cumpara-ti singura un vibrator si nu mai iesii niciodata din casa.
    Pe tine nici nu te numesc femeie, esti doar obiect inutil pamantului asa ca inchei.

    RăspundețiȘtergere
  4. :O:O:O bai puta mica ai grija cu injuriile aduse si nu mai fi tu asa de sigur pe intuitia ta care nu face 2 bani putin imi pasa de parerea ta atata timp cat am lumea la picioare si cei care ma cunosc stiu ca nici o lepra nu se compara cu mne asa ca nu mai comenta tu legat de aspectul meu ca te inseli amarnic ...si dak am pus sfaturi de infrumusetare ce ??? vreau doar sa le dau lectii celor care nu stiu sa se poarte si legat de ob inutil==))))) m-ai spart la faza asta ... nu cumva tu esti acela ...pune-ti intrebarea aceasta si upa mai vb:>

    RăspundețiȘtergere
  5. ia uite o femeie careia i s-a sculat. sfarcu', si a luat lucu' creierului. "am lumea la picioare"- i-auzi, pupaza din tei, cum canta! hai sictir, frumoaso! alta cu aere de fute-omodel industrial combinat cu stilist de Ferentari. mucles, la cotet!

    RăspundețiȘtergere
  6. "Princess": apropo, mai putza! tu n-ai lectii de facut, n-ai primit teme pentru vacanta? daca nu, foloseste-te de functia copy- paste ca sa mai scrii ceva sfaturi pentru prescolare, de gen: "Culoarea tenului
    Asadar, asezati-va in fata oglinzii. Eventual, folositi una concava, care mareste." vezi, cand te uiti la vreo pula (si asta poti sa le spui si prietenelor si cititoarelor tale) sa folosesti aceeasi oglinda "concava, care mareste". asa, vei fi satisfacuta tot restul vietii.

    esti cea mai tare femeie pe care am intalnit-o printre bloguri pana acum! tine-o tot asa. atitudinea, conteaza!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce spirite incinse sunt aici ... WOW

    RăspundețiȘtergere