03.01.2011

Pizdele sunt cel mai mare dusman al producatorilor de bauturi alcolice

Un revelion singur dupa multi ani.
Am baut ca porcu pana am ajuns sa dau berea pe mine.
Pizde multe si dornice, dar cum pizda masi sa renunt la placerea unei nopti pline de alcol pentru un dans si poate o felatie scurta. Astea se fac in alte zile si placerea e mai mare ca felatia e mai lunga. Ma puteam trezi ca pierd clovnu seri ca eram cu tine in baie si rodeai prost.
La revelioanele anterioare a trebuit sa fiu un domn si sa beau cu moderatie, altfel pizda prezenta langa pula mea, scotea flacari.
Mancare la revelion este cea mai prosta inventie a organizatorilor de petreceri. Pierd timpul cu piscoturi sau cozonac cand pot sa mai beau juma de vodca.
Am dat 50 ron pe niste cacaturi aruncatoare de lumini si am impresionat pizdele asa de tare incat veneau doar la mine sa fure sampanie. Sa va dau un bocanc in gura la toate care mi-ati luat din sampanie.
Milf la greu, bete crita de la tuica fiarta. Pentru o gura de angeli imi sugeau pula pana dimineata. Evident am ales sa raman eu cu bautura.
Jumatate pizde tinere jumatate milf si o mana de barbati.
In concluzie: nu am futut, nu am dat o muie, nu am obtinut nici un numar de telefon, dar am baut ca porcu. Victorie mie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu