09.03.2010

Previziuni

Tot incerc sa ma gadesc unde o sa fiu maine. Maine cu sensul larg, foarte larg.
Ma conectez cu sperantele, asteptarile, previzunile prin repetitie.
Maine este o stare de bine, tot timpul este o stare de bine, tot timpul ceva imi va ridica nivelul. Nivel de trai, nivelul de cunostinte, capacitatea de alegere. Maine este mult peste azi, este o rasplata a ceea ce am facut azi. Azi e bun sau prost, dar maine va fi mult mai bine, sau macar va fi fara prost, doar bun, la un nivel acceptabil.
Maine este energia care alimenteaza ziua de azi. Fara maine azi ar fi o zi statica sau chiar regresiva.
Filmul Children of Men a surprins ideea de azi fara maine, o azi distructiva si plina de placeri de moment, fara rabdare, fara pic de rabdare.
Maine totul se incheaga, totul devine o masina perfecta de fericire, o oaza a relaxarii, a inaltarii la un nivel superior de abordare a vieti.
Azi e rutina monotona, maine e inovatie in rutina, maine e inovatie in fiecare gest marunt care azi e monotonie.
Obligatia de azi devine maine o placere sau cel putin obligatie va fi definit ca un termen mai prietenos.
Ieri am fost obiectiv, azi sunt obiectiv, maine voi fi pesimist, dar toti imi vor spune ca sunt obiectiv si asteptarile mele au fost depasite, depasite de maine fata de azi.
Azi scriu asta, maine o sa scriu ceva mai bun si cu mult mai multa logica, logica de-a mea.
Azi a fost o zi, nu stiu ce va fi maine, dar sigur va fi mai putin cu o zi.
Azi a fost rutina, nu stiu cum va fi definita maine, dar sigur va fi rutina.
Maine o Morgana arhicunoscuta, dar care ma pacaleste continuu.
Chiar daca am scris asta, tot sunt sigur ca maine va fi mult mai bine ca azi.
Asa o fi??? Sigur asa va fi!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu