25.05.2011

Am o tigara

Oricum mint. Am un pachet, il cumpar in fiecare zi. Nu stiu sigur daca e acelasi pachet, dar arata suspect de asemanataor si se termina la fel de repede ca cel precedent.
In alta ordine de ideei. 1, 2 si 3.
Daca are cineva secretul vieti vesnice, va rog eu frumos, da si voi la baiatu de mai jos, sa nu moara saracu ca si asa sufera de-o boala de picioare, i se taie.
Viata este tragica si de cacat, de ce dracu vrei sa duc chinu asta inutil la nesfarsit? Zi mersi ca lady cu coasa vine si pe la tine si rezolva problema existentei tale inutile.
Bernard Shaw zice: Cum iti justifici tu viata? Daca nu produci mai mult decat consumi, mult mai mult decat consumi, atunci existenta ta nu ne este de nici un folos si nu-ti este nici tie de nici un folos, deci trebuie sa fii omorat.
Sunt curios ce dracu producea idiotul de Shaw, ca literatura nu se mananca si nu se poate face nimic util cu ea.
Tu cum iti justifici dreptul de-a exista? Dar dreptul de-a fi nemuritor? Nu vorbesc de dorinta ci de drept.
Oare daca s-ar inventa nemurirea, cine ar patenta-o. Kent sau KFC?
Extrateresti exista. Am eu cate unu pe fiecare coi si ma maseaza de fiecare data cand aprind o tigara. E pula, vrei si logica. Crezi ca degeaba fumez atat de mult?!? Credeai prost.
Am mai putin cu o tigara. Dar nu-i bai, maine o sa am mai multe cu vre-o 20. So....on and on.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu