26.05.2011

Ma vindec

Nu pot sa nu remarc ca gingasia transcende orice sentiment de ura. Lumina chipului tau poate sa topeasca si cele mai negre ganduri si cele mai profunde sentimente de tradare si ura. Cuvintele tale imi darama orice zid care-l ridic intre tine si sentimentele pozitive. Teapa!
Urasc. Urasc atat cat pot eu de tare tot ce ma inconjoara si nu-mi aduce nici o bucurie. Imi esti neutru, atunci te urasc. Ma enervezi, atunci te urasc.
Iubesc sentimentele puternice de ura care-mi aduc un scrasnet de dinti din care reiese ca sunt mai bun ca tine. Iubesc cand o dai in bara in stil mare si te faci de cacat in fata mea. Iubesc cand tu ma urasti, inseamana ca am facut ceva demn de asta.
Sunt indiferent la viata-n roz si urasc daca tu ti-ai dobandit-o.
Pula mea, cica ma vindec de ura, asa ca am scris repede asta ca sa-mi amintesc cum era. Sper sa fie un vis urat si sa nu-mi pierd puterea de-a fi cel care uraste din iubirea de-a ura.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu