01.06.2011

Impotent

Azi vazu si ochiu meu perpelit ce doar auzi. Ochiu, evident!
Am vazut un pusti de vre-o 25 casatorit cu una de 50. Am avut deosebita neplacere de-a sta in preajma lor cateva ore bune. Ce pot sa spun cu certitudine e ca baiatu ala, daca nu e deja, cat de curand va deveni impotent. Avea de futut o vaca grasa si odioasa. Avea niste sunci de-ti strica si apetitul de-a te caca pe o floare de colt.
Vaca vorbea cu atatea precipitatii de-ti ineca chiar si amaru. Scuipa atat de mult de mi-a stins tigara.
Avea bucile atat de lasate incat matura in spatele ei. Avea bulanele atat de grase incat si desfacute pareau stranse.
Ca aspect general: era facuta numai din bule de grasime asimetric asezate pe tot corpu. Era ca un butoi de untura, dar parea ca si cum inghitise cocoloase de sperma si ajunsesera in primul strat de sub piele.
La colturile guri i se stragea calupuri de saliva albicioasa. Cu toate ca se stergea des la gura, tot se intarea saliva si arata ca o branza de la pula.
Faptul ca se purta cu el ca si cu un sclav e total irelevant.
Ei, si baiatul ala trebuia sa o futa pe asta, ca doar era sotul ei. Are aici mici sfaturi de futut grase.
Da, bani sunt importanti, ca doar la asta se rezuma totul in viata asta. Sa mori bogat si cu un sac de amintiri scarboase.

3 comentarii:

  1. Eu as combina o baba sa-i fut bani.
    Ce-i asa de greu, oricum fut pizde tinere ca nu o sa stea baba la curu meu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bai Anonin, eu as fute la bijboaca lu mata ca sa-ti mananc bani de alocatie.

    RăspundețiȘtergere