08.06.2011

Picaturi romantice de pisat.

Cu o mica presiune pe teava am iesit sa ma pis. Buda e la 3-4 pasi de locul unde munceam aseara, asa ca am vazut un cer senin, plin de stele. Fascinat de privire, m-am pisat pe gardul de bosheti, privind la cer. Erau asa de frumoase stele ca m-au purtat cu gandul in adolescenta, la vremurile cand plimbam pizdele in parc. Le aratam stelele ca ele sa ridice capu si sa-si contureze mai bine decolteu sa vad daca le-a mai crescut tatele. Chiar invatasem mai multe stele pentru ca auzisem ca asta sporestele sansele de-a da prima muie. Eram asa de dulce cand le aratam unde e asezata si cum se numeste fiecare stea. Evident ca multe le inventam, dar asta e irelevant, important e ca inventam frumos pentru ca auzisem ca muia e maximul de placere pe care-l poate oferi o femeie. Gandidu-ma acum, e buna faza cu stelele din doua motive. 1. Le lasam cu gura cascata si acum le ajuta sa capteze si sa inghita usor sperma fara sa i se pusa vre-un carcel la gat. 2. Au ramas cu senzatia ca barbati pot fi romantici si doar nu-l gasesc ele pe cel potrivit.
In prostia mea, atunci nu stiam, ca nu romantismu aduce muia ci atitudinea de porc. Colegi mei care le tratau ca pe niste nimicuri, aveau pula supta, eu doar mimam ca bou ca stiu stele si ma multumeam cu laba si ocazional pizda cu portia.
Chiar recitam poezii creatie proprie in timp ce ne pierdeam amandoi cu privirea in cerul instelat. LA final eram asa de tare strans in brate ca aveam 3 erectii si 4 ejaculari instante, dar fara ca ea sa aibe botu la pula.
Da, am ramas doar cu frustrari de la cacaturile alea de stele, dar ma multumesc ca mi-am dezvoltat papagalul si acum asta ajuta la obtinerea felatiei.
Cand am ajuns inapoi la lumina am vazut ca m-am pisat pe pantofi. Eram plin de stropi romantici de pisat. Futu-va stelele mamelor vostre de romantice perverse.

Un comentariu: