01.04.2010

Azi m-am hotarat sa privesc adevarul

" Daca eram mai prost eram fericit"
A nu se intelege ca sunt desptept, ar fi o jignire sa afirm asta despre mine, eu sunt de fapt genial, evident si modest.
Tot timpul cand citesc ceva am impresia ca eu il pot scrie de 10 ori mai bine.
Tot timpul cand ma recitesc am impresia ca e cel mai bun text de pe fata pamantului.
E ca si cum ideea insasi s-a asezat singura pe foaie. Ce ciudat suna! Foaie. Ce dracu este foaia? Foaia este peretele in care eu nu am dat cu pumnul atunci cand eram nervos.
Sunt cel mai bun iubit! Sunt asa de bun ca femeia nu are motiv sa ma insele si daca totusi o face eu nu o cred si merg mai departe ca si cum nu ar fi nimic. Sunt asa de bun la sex incat femeia inca are senzatia orgasmului chiar si dupa 2 saptamani, motiv pentru care fac sex rar pentru ca nu vreau sa moara de placere.
Sunt cel mai bun angajat! Sunt asa de bun incat si cand gresesc este doar o lectie pentru a arata slabiciunile la care sunt supusi colegii mei. Clientii ma plac asa de mult incat isi incredinteaza toate resursele pentru a le satisface eu nevoile. Am ajuns chiar si sa ii dau sefului sfaturi despre cum ar trebui sa ma motiveze si pentru contractele ratate, pentru ca sunt ratate pentru binele firmei, more money, more problem.
Sunt asa de bun incat am scris o postare intreaga fara sa plec de la nici o idee si fara a am nici o idee nici acum la final.
Daca aveti idee despre ce este vorba va rog sa ma luminati si pe mine.

2 comentarii:

  1. daca eu sunt pebibil, fa-le tu mai bine :) stupid boy

    RăspundețiȘtergere
  2. @Francezu
    Nu esti pebibil, ca nu stiu ce inseamna, dar esti penibil.
    Am ascultat jumate din melodie si este varza, esti doar un manelist mediocru ( asta e lauda) fara pic de voce.
    Texte de genu : " te iubesc sa-nebunesc" nu pot decat sa adanceasca impresia de melodie plina de caca

    RăspundețiȘtergere