18.04.2010

Duminica, frumos, deci plimbare

Daca nu ati vazut marea sau jenantul dig din Mangalia, am cateva poze pentru voi.
Erau destul de multi oameni azi pe dig, toti iesisera la o plimbare pe langa aerul placut al marii. Dar digul este varza, mizer, plin de gropi, etc.
Nu cred ca are rost sa comentez pentru ca sunt sigur ca nici macar nu stiu pe cine sa injur. Sa fie primaria de vina, sa fie administratia plajelor, apelor sau alta administratie de care nici nu am auzit?
Jumatate din vina o poarta localnicii si turistii care-si "uita" gunoaiele pe unde apuca sau care intra cu masinile pana in capat, presupun ca si asta e o idee de miscare.
Clar nimeni nu da doi bani, restul sunt doar cuvinte.
Printe mici carcoteli asupra aspectului, plimbarea a fost placuta.




8 comentarii:

  1. @Scribu' Maaaaaaaaaa, dute la mata sa te mai alepteze putin. Si daca e stearpa trage de tactu sigur se mai scurge ceva de acolo sa-ti potoleasca setea.

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Scribu` Doctore, da de ce scrie taty acolo Politia Blogurilor?
    Aia-i ocupatia? Freci menta si te dai politist de bloguri pe net?
    Politist Texan da bloguri pa net! Laser Frate! Te plac mai mult fetele asa? Ce le zici cand te vezi la o caffe cu ele, a, si am mai vazut un blog si m-am luat de ala, ca de, m-am facut smecher :)))

    MORI SCRIBULE!

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Scribu`, auzi picolino , ia-te si de blogul meu taticule, hai sa te vad, baga, esti invitatul meu, promit sa nu sterg nimic:
    http://radu.suceveanu.eu/

    Citat din blogul Scribu`
    "Cei care doresc cele de mai sus sunt rugati sa ne trimita trimita un mail la office.news@yahoo.com sau un mesaj pe yahoo la office.news."

    Baietel, auzi, dar observ ca esti din Bucuresti, hai sa iti vorbesc pe limba ta:
    ...@yahoo.com si ...blogspot.com inseamna ca NU AI BANI de domeniu?

    :)))

    Site-ul asta poate fi vizualizat si de pe www.ctol.ro

    Deci.. inca un labar pe net cu proprietati de justitiar :))
    Da-mi si mie free la comentarii pe mirificul tau blog sa te vad!

    RăspundețiȘtergere
  4. Link Reciproc (Replicare a comentariilor pe pagina Scribu`)
    http://politia-blogurilor.blogspot.com/2010/04/de-pe-bloguri-adunate.html

    RăspundețiȘtergere
  5. Am fost acum 2 ani in Constanta. Fiind cu moto, ne-am plimbat pe tot litoralul Ro, am luat la rand toate statiunile :) Mi-a placut, nu pot sa mint, dar...mi-a placut pana anul trecut cand am 'sarit' granita si am simtit briza altei tari...desi tot a aceleiasi mari...la ei se poate mai bine..mi-as dori sa se poata si la noi! peste doua saptamani 'sar' iar granita, de data asta ceva mai departe. la conditiile din Ro...cred ca am sa tot 'sar'.. :(

    RăspundețiȘtergere
  6. E mai fain si mai ieftin ce-i drept prin alte meleaguri.. like Greece..
    Ar fi faina o petitie online pentru aducerea comerciantilor cu picioarele pe pamant si micsorarea preturilor.

    RăspundețiȘtergere