08.03.2010

Azi e 8 martie, dar nu am chef sa te alint

Azi e 8 martie dar nu am chef sa te alint pentru ca sunt plin de draci pe tine. Nu am motiv! ba da, am!
Cum dracu se face ca totul pica cu o precizie de ceas elvetian, adica exact atunci cand oberv eu incepe totul?
Mandria mea pierduta in fiecare prostie pe care-o fac, dar in acelasi timp imi reconfirm existenta in fiecare prostie pe care-o faci.
Cred ca e nevoie si sa spun ca vantul si nisoarea de afara imi confirma starea de desprindere totala de sentimente calde.
Acum aberez in ideea ca o sa ma inteleg mai bine in timp ce incerc sa ma exprim, pentru ca acum totul e neinteles si neclar. Tu esti neclara acum, cred ca e prima oara.
Cum sunt o persoana fatalista pot destul de usor sa catalogez totul ca o miciuna incheiata. Pot sa spun cu durere-n suflet ca totul este exact pe masura pacatelor mele, cred ca asta si era ideea. Precizia vine din faptul ca totul se muleaza exact cum poate fi mai rau, practic nu-mi scapa nimic, nici macar o portita de interpretare. Reactia spune totul, gestul spune totul, tonul spune totul si cel mai rau e ca acum eu spun totul.
La multi ani si plini de fericire.
Sunt pe undeva pe langa o mare de lucuri neintelese despre tine si despre felul de-a aborda totul.
Asa o fi?? Sigur asa e!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu