26.03.2010

Dorinte yin si yang


El: Vreau sa vad un film, adica doar sa ma uit la film sa fac 2-3 ironii si tu sa razi.
Ea: Vreau sa vad un film cu tine, adica sa ma tii in brate, sa ma mangaii sa-mi spui ca ma iubesti cum se iubesc aia in film, sa zambesti si sa ma strangi in brate cand imi dau lacrimile la o scena romantica si sa ma lasi sa pun pauza de fiecare data cand vreau sa te strang in brate cuprinsa de emotie.

El: Vreau sa ne plimbam in parc, adica sa luam o gura de aer curat si sa vorbim despre filmul vazut
Ea: Vreau sa ne plimbam in parc si sa ma tii strans de mana, sa ma alinti sa ma privesti suav pe furis, sa ma surprinzi cu sarutari pasionale si sa-mi spui ca eu sunt viata ta.

El: Vreau sa iau ceva sa bem acasa, adica o bere de baut la un meci
Ea: Vreau sa bem ceva acasa, adica sampanie la lumina lumanari si sa ma las prada ameteli si tu sa profiti de inocenta mea.

El: Vreau sa ne culcam, adica ne punem in pat, facem sex si dupa somn
Ea: Vreau sa ne culcam, adica ne punem in pat, ne managaiem, ma alinti, facem dragoste si dupa ma tii strans in brate si imi spui cat de mult ma iubesti.

Ea: Cu privirea galesa dar si plina de intrebari apocaliptice ii spune " Vreau sa vorbim, sa-mi spui ce simnti pentru mine"
El: Cu privirea speriata si plina de temeri ii spune " Mi-e somn"

Si uite asa el ramane cu el insusi si ea cauta toata viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu