07.03.2010

Zi libera

E duminica, adica ziua in care sunt liber, cel mai liber posibil, azi o sa fac tot ce-mi place, o sa ma prezint in splendoarea capacitatilor mele de relaxare si stimulare a libertatii.Planurile sunt facute in fiecare zi din saptamana. In fiecare clipa cand vroiam sa fac ceva ce nu aveam timp, transferam pe ziua de duminica, adica azi. Azi trebuie sa fac tot ce nu am avut timp sa fac toata saptamana, azi trebuie sa imi alint iubita, azi trebuie sa-mi vizitez prietenii, azi trebuie sa ma relaxez, azi trebuie sa ma tund, azi trebuie sa-mi bag piciorul ( cuvantul era altul dar ma raporteaza vreun frustat si imi suspenda contul).
Ziua incepe normal, ma trezesc cam la aceasi ora ca si in restul saptamani. Iubita e deja treaza, ca si in restul saptamani, ea pleaca la munca inaintea mea.....in restul saptamanii si chiar si azi, dar azi e program scurt, de meditatie. Cafeaua e facuta, ca si in restul saptamanii, ceva tigari sunt pe aici ca si in restul saptamani. Iau 2-3 guri de cafea, aprin o tigara, deschid calculatorul, intru pe firefox, imi deschide pagina de start cu google, ca si in restul saptamanii. Dau cautarea sa vad pe ce loc mai e siteul meu ( nu ma refer la blogul asta), exact ca si in restul saptamanii. Siteul e pe acelasi loc ca si in restul saptamanii, mortii ma-tii macar tu putei sa schimbi ceva, imi inseninai duminica asta izbitor de identica cu restul saptamanii.
E deja 11 si surpriza, pana acum am facut totul ca si in restul saptamanii, nici macar juma de lucru in plus, aproape ca si clikurile de pe net sunt identice. Oare ma plang sau doar constat? Cam aiurea sa ma plang, ca doar eu ghidez fiecare pas, eu ii fac cu o precizie de chirurg, exact ca si in restul saptamanii.
Azi trebuie sa mai fac niste SEO, azi trebuie sa mai adaug niste text, niste poze. Azi trebuie sa mergem in vizita la un prieten, azi trebuie sa-mi bag o doza de fuck all the regular things.
Azi e ziua in care toate cuvintele pot fi transformate in realitate, totul poate fi implinit, totul poate prinde un sens.
Duminica e un antagonism al mintii, e ziua in care esti liber dar in acelasi timp e ziua in care iti propui sa muncesti la o groaza de lucruri, diferenta e ca nu e considerata munca, e considerata relaxare si timp liber.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu